Zombie

Jag har knappt sovit inatt.
Dels så höll killarna på i köket och grejjade mitt i natten.
Dels så var det hett som i he....ete.
På andra sida väggen snarkade Jonny och utanför föstret skrek en fågel.
Jag tror jag har sovit i tre timmar.
Jag är som en levande död i dag.
Solen skiner och jag vet inte vad jag ska ha på mig.
I min garbderob ser det ut som Beirut.
Någon har slängt in en granat och sprungit.
Inte lätt att hitta något där inne inte.
Jag får försöka orka med en rensning när jag kommer hem i em.

(Jippi!!!!! Jag kan lägga in bilder igen!!)


Kommentarer
Postat av: Anita

Just nu är min garderob i en resväska på golvet i sovrummet - fråga mej inte varför!!?? :O/

2009-06-22 @ 11:11:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0