Fit for fight

Äntligen är jag frisk och kan gå till arbetet igen.
Som vanligt på min lediga eftermiddag så har jag ett späckat schema.
Det ska handlas, hämtas och städas.
Nu på morgonen kommer mattläggaren hit och ska riva ut båda badrummsmattorna.
När jag kommer hem så ska jag välja matta bland en del mattprover, ringa honom så att
han kan fixa mattan vi vill ha till i morgon, då han kommer och lägger in den.
Så i morgonkväll är badrummen klara om det går som vi har tänkt oss.
Nu ska jag kila.
Ha en bra måndag.
(jag undrar vart syrran tagit vägen jag?)

Kommentarer
Postat av: Marina

...tänk att det undrar jag med..:) Ha en bra måndag!

2009-03-09 @ 07:55:56
Postat av: Madde

Jaa...grattis att du är frisk!

Det är inte jag...men dt är bara till att pallra sig iväg till jobbet ändå...:( Ska bli spännande och se om jag fixar hela dagen...

2009-03-09 @ 08:46:50
Postat av: JaanaBanana

Kul med projekt hemma, även om det kanske kan vara lite slitsamt emellanåt... Men kul att se resultat!! :)Ha en bra dag idag!!!

2009-03-09 @ 09:07:13
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Anita

Tog kustVÄGEN faktiskt! ;o)

2009-03-09 @ 19:39:22
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0