Gräsänka

I dag tar min man tåget till Borlänge för att tillbringa natten hos sina föräldrar( Gubben och Ammi, vet ni)
I morgon drar tre små gubbar upp till Norge närmare bestämt Grövelsjön( eller hur det stavas).
Där ska man pimpla(fisk) och pimpla( whiskey) i en vecka.
Det finns ingen el eller vatten, ingen täckning på mobilen och inga kärringar.
Jag förstår inte att de vill åka upp år efter år, gör ni??
De första två dygnen är det skönt att vara gräsänka, sedan blir det lite tråkigt och de sista dygnen lääääängtar jag.
Men när han kommer hem nästa söndag så måste han saneras.
Två timmar i badet och sedan en het dusch.
Äckligare karl får man väl leta efter och då kommer jag att undra vad det var jag längtade efter....hihihi.
Just nu vill jag bara att han ska åka nån gång för jag har hela vardagsrummet med hans packning.


Kommentarer
Postat av: Eivor

Var det verkeligen Jonny som skulle åka bort om han tog med sej så mycke packning. Är det han som ska hålla mat o drickat ha.ha.ha.Han kanske trodde att hela familjen skulle med.

2009-03-14 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0