Helgen

Ja, man känner sig lite sliten efter helgens vedermödor.
Men det var det värt.
I går släckte vi mitt i festen och körde med stearinljus i en timme, det var riktigt mysigt.
Musiken fixade jag via telefonen och mina nya högtalare.
Klart att man joinar Earth Hour.
Nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 20.40 så att jag får åka iväg på stationen och hämta Ludde som varit i Stockholm hos en kompis idag.
Kl 21 börjar en film som jag vill se, men jag vet inte om jag orkar.
Mina ögon börjar redan att gå i kors.
Det har som sagt varit en tuff helg.
Jonny for till Irland i morse, så nu är jag gräsänka igen.
Han kommer hem på Onsdagkväll.
Det är tråkigt när han är borta.
Hoppas att det varma vädret håller i sig nu.
Jag vill inte ha mer minusgrader och kallt.
Jag längtar efter våren, värmen och solen.

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Du behöver kyla ner dig lite grann så hårt som du lever! :-)

2009-03-29 @ 21:10:54
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för den underbara helgen..fy vad jag grät när vi for..LOVE YOU SO SWETTEN RIIIN

2009-03-29 @ 22:00:48
Postat av: Maggan svarar

Barbro Binda: En vit helg skulle kanske inte skada ;)

Cinis: Jag har varit deppad hela dagen. Dels för att ni for och för det där vi snackade om i morse. Love you tooo!!

2009-03-29 @ 22:29:43
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0