Helt däckad i dag.

I dag orkar jag inte kliva ur sängen.
Jag bara ligger här och flämtar som en fisk på land.
Jag har tid i dag för provtaging på vårdcentralen.
Det är bäst att ta prover så att man kan få penecelin i tid om det är något sån´t.
Min läkare ringde och berättade att jag inte har någon skelettskada i foten.
Det var ju ett positivt besked iofs men samtidigt så känns det ju hopplöst också.
Om det inte är en skelettskada, varför har jag så ont då??
Nu ska jag ta kontakt med min sjukgymnast igen och få en undresökning av foten också.
Ont knät, ont i foten och dunderförkyld. Guuud, vad livet känns hopplöst just nu.
Nu ska jag ringa till jobbet, men jag vill inte.
So long, så länge!

 

Kommentarer
Postat av: Anita

Mera vin...kanske! ;o) <3 <3 <3

2009-03-04 @ 21:28:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0