Hurra! för 2-åringen!

I dag fyller min blogg 2 år!
Eller egentligen skrev jag mina första trevande ord den 20 / 3 -07.
Men jag bytte inte blogg förän i dag den 21 mars 2007.
Innan skrev jag på Familjeliv.se och där hade jag skrivit sedan Augusti 2006.
2 år och ett outtröttligt ordflöde.
Läsarsiffrorna har gått uppåt och uppåt.
Men den senaste månade har det börjat dala.
I Januari hade jag i snitt 40-45 st unika besökare per dag nu ligger det på ca 35 st.
Jag vet inte varför.
Mitt liv kanske har blivit lite tråkigare att läsa om den senaste tiden?
Jag vet ju inte heller vem alla ni är som läser min blogg varje dag.
Ni är några få som ger er till känna men jag skulle tycka att det vore roligare att få fler kommentarer och se vilka ni är som läser.
Om ni inte vill skriva era rätta namn så kan ni väl använda en syvdonym eller helt enkelt vara anonyma.
Jag har ju en GÄSTBOK också i marginalen som jag kikar i varje dag.
Där kan man också slänga in en liten hälsning om man vill.
Man får nog en extra boost att skriva om man får lite feedback från er som läser.
2 år är en lång tid. jag funderar på att skriva ut alla mina inlägg och spara dem.
Det är en ganska rolig dagbok att ha kvar.
Ett fyrfaldigt leve för Maigiz som fyller 2 år i dag.
Hon leve!
Hurra! Hurra! Hurra! Hurraaaa!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis!!

2009-03-21 @ 08:04:58
Postat av: Nina

Hurra Hurra

2009-03-21 @ 09:37:27
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Hipp hipp Hurra! <3 :O)

2009-03-21 @ 09:41:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Barbro Binda

GRATTIS! Och kram runt hela dig! :-)

2009-03-21 @ 10:14:34
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Marina

Hurrraaaa!

2009-03-21 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0