Inredning

Jag har en idé om hur jag vill att det ska se ut i mitt vardagsrum.
Jag har en idé, men jag kommer liksom aldrig dit.
Det har delvis med pengar att göra men inte bara.
Jag hittar inte det som jag vill ha.
Nu t ex har jag sett en lampa i mitt huvud som inte finns att uppbringa.
En stor lila lampa som skall hänga över vardagsrummsbordet.
LILA??? tänker ni då, ni som vet att jag har röda möbler där.
Ja, lila. Lila lampa, lila kuddar, lila krukor till det röda
DET har jag fått för mig kommer att bli jättesnyggt.
Men inte hittar jag några lila saker över hvud taget när jag är ute.
Hur bär sig alla inredare åt??
Jag köpte tre stora ljuslyktor på CHILI idag.
Jättesnygga, men nu vet jag inte vad jag ska ha brevid dessa lyktor.
Det ser tamt ut.
Jag kan inte det här med inredning.
Jag ser i mitt huvud hur det ska se ut men jag kommer aldrig dit.
Hur gör man??


Kommentarer
Postat av: Maggan svarar

Nu kan man kommentera det här inlgget också.

2009-03-25 @ 22:40:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Du kan ju visst inreda ju! :O)

2009-03-26 @ 08:56:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Indiska är en bra affär om man gillar lila..;o)Svårigheten kan va att det är mer en höstfärg - Vårens inredningsfärger är väldigt bleka..i grönt och rosa bla.a

Rusta är ett annat tips:http://www.rusta.se/kuddefuskmocka45x45lacerp50211099.html

2009-03-26 @ 11:34:42
Postat av: Cinis

SNART kommer jag till dej hi hi..räknar timmarna tills Underbara Anita hämtar mej, hon är så snäll som låter mej åka med. Jag vill oxå färga håret (å shoppa lite)PUSS

2009-03-26 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0