Inte så lätt

Nä, det är inte så lätt att skriva ett inlägg nu när Gubben kommit hem från fiskeresan.
Datorn är upptagen hela tiden.
Det var omöjligt att få två minuter för att kunna skriva ett inlägg i går.
Jo, om jag hade hämtat kaveln och vrålat lite så hade det väl gått kanske.
Ja ja.....nu duschar han så då passar ja på att "låna" hans dator.
Jag blir tokig om jag inte får min egen dator snart.
7-10 dagar se de på support. I dag är det 14 dagar sedan de tog min älskling och försvann.
I dag slutar jag kl 13 för jag har en tid hos min astmasköterska kl 15.
Det känns lite nervöst att gå dit hon ser jämt så strängt på mig och undrar varför jag inte skött min medecinering.
Ja, det kan man ju undra.
Det kan ju tyckas som en enkel uppgift ,em det är svårt att komma ihåg.
Jag är inte så duktig på att ta hand om mig själv jag.
Nu ska jag iallafall ge mig själv en kopp kaffe, DET är lätt.
Skön tisdag på er!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Du måste sköta om din medicinering, då mår du ju bättre toka!

2009-03-24 @ 06:41:07
Postat av: Barbro Binda

Men hörru, du måste tänka på dig, lova det nu! :-)

2009-03-24 @ 08:30:22
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Linda

Fyyyy dig!!!!

2009-03-24 @ 12:48:45
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till hos "stränga sjuksyrran" då!

2009-03-24 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0