Jag lever mitt liv på "Fejjan" nu för tiden.

Jag förstod inte vad alla snackade om förut.
Att Facebook kunde ta över ditt liv.
Men nu vet jag.
Jag är och kollar hela tiden.
Jag har full koll på kompisar och kompisars kompisar.
Plus ungarna och deras kompisar.
Det är intressant, man får se vad killarna har för sig.
De blir taggade på festkort runt omkring i stan, så man ser i vilket skick de var i, i lördags.
Själv skriver jag de mest ointressanta små tillrop t ex: "Maggan har kollat på Oprah"- So, vem är intresserad av det då?
eller "Maggan ska snart gå till jobbet".
Ja, vad säger man? att jag är en sucker for internet helt enkelt.
Dessutom så kan man bli vän på "Fejjan" om man inte var det innan.
Kolla bara på syrran och Madde, de har aldrig träffats men de snackar på "Fejjan" som om de varit väninnor i 20 år.
Lite skoj tycker jag.
Vilken tur att jag har ett jobb att sköta, annars skulle jag väl växa fast här framför datorn....hahahaha.





Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer fortfarande inte in på ditt fejs...

2009-03-02 @ 21:58:20
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Hehehehe, samma här!

2009-03-02 @ 23:52:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

.......att jag skulle gro fast på nätet om jag inte hade ett jobb att sköta menar jag!

2009-03-02 @ 23:53:46
Postat av: Madde

Hahaha...jaa visst är det så..:)

2009-03-03 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0