Mycket att göra

Först jobba, jobba, jobba förståss.
Sedan handla, handla, handla.
Sedan städa, städa, städa.
Har vi tur så blir lilla toan färdig till helgen, det kan ju vara skönt när man får gäster.
Nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna göra mig iordning.
Tiden på morgonen går ju så rysligt fort.
Tänk att i morgon är det redan fredag igen, veckorna rusar verkligen förbi.
Hoppas ni får en bra dag och att det inte ska vara så jäkla kallt.
I går frös jag hela dagen, man längtar verkligen efter sol och värme nu.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att din dag oxå blir bra! <3 <3

2009-03-26 @ 08:57:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

NU kommer jag snart till dej jag räknar timmarna tills Anita hämtar mej.. å jag vill oxå färja håret.... Puss

2009-03-26 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0