Mycket vatten

När vi kom upp för några minuter sedan så fick vi plaska i
vatten ute  hallen.
Röret som läckte i går är tydligen inte tätt för nu har det stått och runnit hela natten så att det bildats en pöl i hallen.
Nu vet vi inte vad vi ska göra eller vem vi ska ringa?
Jag har torkat upp vattnet med man ser hur väggen mellan lilla toan och hallen har börjat bli förstörd nere vid golvlisten.
Detta slutar väl med att det ska stå och torka i hallen med.
JAG TROR JAG BLIR GAAAAALEN!!!!
Inte kan jag gå på jobbet så länge det inte kommit någon rörmockare och så länge vattnet rinner ut till hallen.
HJÄLP!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Nää nu jäklar får det vara slut på eländet! :o/

2009-03-10 @ 07:03:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Stackars stackars er..:o(

2009-03-10 @ 08:11:59
Postat av: Madde

Hahaha...helt otroligt...hoppas det blir bra snart!

2009-03-10 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0