Rumpan

Nu tycker jag att det blivit lite fånigt.
Niclas och Laila tycker att det skämtades för mycket om deras förhållande och om Lailas rumpa i förra Let´s Dance.
Det kanske blir så när man är kändis och ställer upp i sånna program??
Eller, vad vet "En dum en"?
Om inte kärleksparet Them self, gjort så stor grej av det så skulle ingen prata mer om Lailas rumpa, men eftersom de eldar själva så kommer lågan aldrig att slockna.
Dessutom så har ju Laila en väldigt söt rumpa, inget att skämmas över.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag håller med du som vanligt..men varför en bild på Kicken? Eller har de styrt ut stackars Niclas så? :-D



Kram

2009-03-06 @ 11:54:43
Postat av: Maggan svarar

Anette: Kicken var med i förra veckans Let´s Dance och "hetsade" Laila att visa rumpan ännu en gång. Han ver med som en slags rockdomare eftersom kvällens tema var Rock´n Roll.

2009-03-06 @ 12:07:01
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anette

Ahaaaaaaa en rumphetsare alltså förklädd till domare..ja jag säger då de så de håller på nuförtiden ungdomarna..

2009-03-06 @ 18:42:58
Postat av: Tomtan

Skulle inte skämmas över den rumpan!!!! Men om min.... däremot..... Huga!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-06 @ 19:11:38
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Maggan svarar

Tomtan: På min skulle man kunna skriva: Credence Clearwater Revival, inte bara KISS, Hehehe.

2009-03-06 @ 19:21:49
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0