SlarvMaja

Har börjat krypa upp i vikt igen.
Det är de där mackorna på kvällarna.
Nu är det slut med det.
Man kanske skulle börja med sina promenader igen.
Men det är ju så TRÅKIGT att gå själv.
Jag vill ha en promenadkompis.
Det här är så typiskt mig, så fort jag går ner lite i vikt så blir jag kaxig och så börjar jag slarva.
Jag blir så sur på mig själv!
Är det nån tjockis där ute som känner igen sig??
Nu ska jag åka till jobbet i alla fall.
Inget speciellt som händer i dag.
Skitväder är det.
Var tog solen vägen nu då??


Kommentarer
Postat av: Anette

Kör Gi så det ryker här nere på 25:an..ett program närmare kallat "bitch 2009" och som har en coach som heter Anette "Skipper" Eden..sååå ovant att inte få kolhydrater men kroppen vänjer sig nog snart..vi kan peppa varandra ..promenader vill jag gärna gå med på!

Kalorikramar

Granette

2009-03-17 @ 07:48:28
Postat av: Anita

Jag känner igen mej på pricken i detta med att bli kaxig när man gått ner lite. Inte bra inte bra!:o/

2009-03-17 @ 08:21:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Ett tips är att lyssna på Stieg Larssons triologi på ljudbok när du är ute och går. Man vill aldrig gå in, och så längtar man till nästa promenad. Reine Brynolfsson är underbar som uppläsare.

2009-03-17 @ 09:22:16
Postat av: Anonym

Jaa..jag måste nog erkänna att jag känner igen det där....just nu har jag en ätarperiod delux.....usch!

2009-03-17 @ 18:15:39
Postat av: Anonym

Jaa det va ju jag som nyss skrev dårå...

2009-03-17 @ 18:16:44
Postat av: Nina

Jag går aldrig ner ......

2009-03-17 @ 20:09:43
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0