Stängning, svinto och St Patrick

I dag stänger jag på jobbet.
Vi stänger kl 17.00, inte som på 80-talet när vi hade öppet till kl 18.30 inte.
Så man kommer hem i sjysst tid även fast man har en stängning.
Vi stänger dessutom utomhus, det är skönt att kunna gå ut igen på em.
Vi är ute massor, det tycker ja är skönt.

Mitt hår ser ut som SVINTO nu för tiden.
Jag borde klippa mig men jag vill att håret ska bli lite längre först, så att jag kan göra en bra frisyr.
Jag vill inte vara korthårig, vill vara något mitt emellan.
Men just nu ser jag ut som om jag har svinto på skallen.
Får köpa ett annat balsam tror jag.

I dag är det tydligen St Patricks day i Irland.
Vi ska tydligen också fira det här i Sverige, annars skulle det väl inte pratas om det överallt.
Vi svenskar ska kanske ta efter varje högtid från USA och England.
Bara man får en anledning att supa eller??
Man kanske skulle sätta sig på O´Connors ikväll? Det kan ju bli ett jääääla drag?

Kommentarer
Postat av: Anita

Inte behöver jag någon anledning till att supa, det går så bra utan! ;o)

2009-03-18 @ 10:11:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha jag läste stäg_ning Vad är det?? hihi

2009-03-18 @ 11:47:24
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0