Var är våren??

Här i Uppsala bara snöar och snöar det hela tiden.
Den där våren kan vi se os i stjärnorna efter.
I dag är det halv snöstorm här och det varnas för halka.....hahaha.
Lite skoj här nere att det alltid måste varnas för halka.
Aldrig kan man räkna ut det själv.
Alla blir lika förvånade varje gång det snöar.
I dag händer väl inget speciellt hoppas jag.
Rörmockaren kommer snart hit och ska fortsätta med golvet på lilla toan.
Hoppas att han inte behöver börja riva utanför toan, ute i hallen, då vet jag inte om jag orkar stanna hemma längre.
Någon som har ett rum att hyra ut??
Min förkylning vill inte ge sig heller, jag bara fortsätter att snora och hosta.
Usch! Vilken deprimerande läsning detta blev nu då.
Önskar er i allafall en skön dag.
Om jag har tur så får jag låna en dator i kväll med.
Kraaaam hela daaan !!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Nu du nu kom jag på vad som händer den 21/3..jag ska på Fyrishov och bada isvak och värma mig i vedeldad bastu..med gubbens jobb..sorry..men det blir väl fler grr?

Kram

2009-03-11 @ 12:40:45
Postat av: Anita

Kram på dej med! <3 <3 <3

2009-03-11 @ 14:21:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0