Håly Kräpp

Vlken blå himmmel!!
I dag skulle man få ha bikini på jobbet :)
Det fick man på 80-talet.
Men inte nu för tiden inte.
Och bra är väl det iofs, det skulle vara liiiite svårt att vara seriös mot föräldrarna i en bikini.
Men vaaaaaaarmt kommer det att bli idag.
Jag ska få följa med Humlorna hem till en flicka på hennes årliga sommarfest.
Det är sjuk personal där så jag "vickar" där inne idag.
Jag har ju jobbat på Humlan så jag känner både barn och föräldrar väl.
Inte helt tokigt att få sitta i en trädgård och dricka kaffe i dag inte.
Men det är KALLT ser jag nu, endast 7ºC.
Jag hoppas att det det blir varmare, MYYYYCKET varmare.
Det brukar ju vara så, en kallt natt blir en varm dag!
Nu önskar jag er alla en riktigt skön dag.
Nästa gång vi  "ses"  så sitter jag  nog i husvagnen.
Kram hela soliga da´n!!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Yes! Solen skiner här med!

2009-05-29 @ 07:25:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0