Inte lika fint väder idag...

...men det gör inget, det är fortfarande ganska varmt.
Jag har bränt mig lite i helgen så det är bra för min kropp att ta det lite lugt med solandet.
Kl är bara 08.10 och vi har redan 13ºC.
Det blir nog en bra arbetsdag vid vagnen i dag med.
Jonny är ute vid Skaris nu och sätter i båten.
Jag och de killar som kan följa med åker ut om ca 1½ tim.
I dag hoppas ajag att allt blir klart där ute.
Bygga golv och städa vagn, det borde inte ta hela dagen.
I morgon är det arbetsdag igen, guuud , vad fort det har gått!!!
Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag väcker hela menageriet.
Trevlig söndag på er där ute i cyberrymden.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att allt går bra idag då! Med att bygga golv menar jag! Kram!

2009-05-03 @ 10:06:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: JaanaBanana

Låter som du fått njuta av solen, precis som jag! Så det är skönt med lite mulet ett par dagar så huden får ta igen sig... Dags o skaffa krämer av alla dess slag... Ha en skön söndag!

2009-05-03 @ 13:47:48
URL: http://jaanabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0