Phu!!

Slutade kl 16.00 och kom hem NU!
PHU!!
Först var vi och handlade sedan hämtade jag Knut och åkte till IKEA.
Där åt vi middag och sedan handlade jag gardinstänger till hans rum.
Hem hit och hämtade madrass till Kusin Frida som kommer med tåget ikväll.
Till Knuts lägenhet och satte upp gardiner samt piffade lite.
PHU!!
Här blåser det halv storm just nu.
Jag hoppas på bättre väder till i morgon när vi ska till husvagnen.
Nu ska jag bara softa en stund innan det är dags att sussa kudde.
Sov knappt en blund i natt, det är mycket nu.
PHU!!

Kommentarer
Postat av: Anita

JAG BIR OXÅ VANSINNIG! JÄVLA SKITBLOGG! Det tar ju evigheter att få till ett inlägg! Funderar allvarligt på att byta leverantör! :o/

2009-05-07 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0