Piff och Puff

I eftermiddag så åker vi ut och städar husvagnen.
Skurar ur den ordentligt och bäddar och så.
Jag ska köpa blomtunnor och ställa utanför så att inte bilar ska köra så nära "vår" plats.
Vi ska köpa solcellslamor och sätta upp utanför tältet.
Piffa lite helt enkelt.
Det kommer bli sååå fint.

Jag och min astma är inga bra kompisar nu för tiden.
Kunde knappt sova i natt, var uppe och puffade flera gånger.
Nu Puffar jag Pulmecort, nässpray och Bricanyl hela dagarna.
Det är jobbigt.
Inte kan jag vara hemma heller, jag har ju redan så många karensdagar den här våren.


Kommentarer
Postat av: Anita

Vad roligt det låter att fixa med husvagnen!:O)

2009-05-05 @ 08:01:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0