Semifinal nr 2

I kväll blir det inte lika spännande men jag ska kolla i alla fall.
Norge måste ju gå vidare, Grekland med.
Jag gillar massor med bidrag i den här semifinalen.
Azerbadjazjan
Ungern
Danmark
Polen
Ukraina
Estland
Nederländerna och
Irland.
Dessa bidrag tycker jag ska gå vidare til finalen ikväll.
Vi får se hur många rätt jag får.
Fast  jag har lite ångest inför själva sändningen ikväll.
Programledarna var ju så jäkla töntiga!! jag fick flippa kanal flera gånger i tisdags för att de var så skämmiga
RUSKIGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här, jag får oxå panikångest av dessa programledare! Såå dåliga....

2009-05-14 @ 22:27:41
Postat av: Nina

jaa verkligen... pinsamt!!

2009-05-15 @ 00:03:26
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Verkligen jobbiga att titta på, vad tänkte de, att de var roliga eller?

2009-05-15 @ 12:09:39
Postat av: Anita igen!

Det var jag här uppe som fick panikångest!

2009-05-15 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0