Skrivkramp

Det känns som om jag har skrivit om allt.
Jag har ju bloggat i snart 3 år så de flesta ämnen har väl blivit avklarade.
Jag brukade ha ett ämne klart från ena dagen till den andra, men nu skriver jag bara ner det som ramlar in i mitt huvud i skrivandets stund.
Det känns som att bloggen börjar bli rätt tråkig.
Jag ska försöka skärpa till mig för jag tycker fortfarande att det är roligt att skriva, så jag vill inte sluta.
Bloggen är beroendeframkallande, helt klart!
Det är tråkigt när jag inte hittar något bra att skriva om.
Jag vill ju ha en rolig blogg som man vill återkomma till.
Usch! vad tråkig jag lät nu då.
Maggan! skärpning!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker oxå att det är svårt ibland. Allt handlar ju om mitt tråkiga liv!

2009-05-27 @ 21:46:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0