Slut (nästan)

Jaha, så var den följetongen slut då ( nästan).
Eurovision Song Contest alltså.
Hur ska jag nu få er att gå in på min blogg varje dag? ;0)
I dag ska det jobbas och mötas.
Jonny ska hjälpa Knut med vardagsrummet och jag ska väl börja attt röja här hemma.
På lördag ska jag ju ha min årliga schlagerfest.
I kväll måste jag kolla på Semifinal nr 1 och hejja på Marlena Erhnman.
Tänk vad tråkigt på lördag i den stora finalen om inte Sverigen ens tävlar!!
Håll nu tummarna där ute i vårt avlånga land.
P.S Linda!! jag har kommit på årets pyssel!



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.......vad roligt :-) Undra vad det är??

2009-05-12 @ 07:21:47
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anette

Inga problem..jag går in här oavsett schlagertävling eller ej..kram

2009-05-12 @ 16:17:22
Postat av: Nina

Jaa du får väl visa naken bilder eller nått :o)

2009-05-12 @ 18:14:44
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: cinis

Jag går in på din blogg varje dag i alla fall ibland flera gånger. Surar å väntar när jag vet att du haft fest å jag sitter här kl 9.00 å INGA BILDER.....sover tanten..jag ringer dit å väcker na..

2009-05-15 @ 13:26:43
Postat av: Cinis

Jag går in på din blogg varje dag, ibland flera gånger..Sitter å väntar samt surar när du kl 08.00 inte satt upp bilderna när jag vet att du haft fest eller varit ute hela natten, du förstår sånt här är beroende framkallande. Tänker då att jag ska ringa å väcka dej men jag tyglar mej...kram

2009-05-15 @ 17:26:48
Postat av: cinis

provade å skicka första kommentaren för flera tim sen den kom samtidigt,,sorry

2009-05-15 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0