Sommarvärme

Nu när man jobbar och inte kan ligga i en solstol utanför husvagnen DÅ passar sommarvärmen på att komma.
I dag har vi strålande sol här i Uppsala och över 20ºC i skuggan.
Det är ju skönt även fast man inte är ledig.
Jag har ju turen att kunna var ute mycket i mitt jobb, men lite av den här värmen hade man ju önskat sig i helgen som just var.
Nu har jag storhandlat och snart ska jag tillbaks till jobbet och ha avdelningsmöte.
Calle sitter med bar överkropp på balkongen och spisar musik och spelar gitarr.
Det ser härligt ut, jag tror jag ska "joina" honom.
En stund i solen låter skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är härligt med sol även om man jobbar!

2009-05-25 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0