Urlakad

Jag känner mig helt överkörd och utskiten.
Efter dagens föreställning så gick luften ur mig totalt.
Orkar inte ens laga mat, det blir pizza online här hemma ikväll.
Nu ligger jag här som en dö sill och orkar knappt röra på mig.
Det är skönt att vara lat ibland.
Tänk om jag hade haft ½ kg godis också, då hade lyckan varit total.
Undrar om det är något bra på dumburken ikväll?
Ähh! Sitsamma, jag orkar nog inte ens att förflytta mig till soffan.
Ingen är lika duktig på att vara lat som jag......det skulle vara Jonny då ;0)


Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahaha, jag är oxå duktig på att vara lat...har jag hört!

2009-05-26 @ 23:29:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0