Aj! mitt knä.

Det var längesedan som jag beklagade mig över mitt knä, så här kommer lite klag.
Vi köpte en ny, tjock bäddmadrass till sängen när vi var på IKEA i lördags.
Den är jättemjuk och skön, men mitt knä gillar inte den madrassen.
Den är så mjuk så att knät liksom åker ner i madrassen när jag ligger på sidan.
Jag vaknar efter några timmar och då känns det som om knät är vridet åt fel håll.
Jag har skitont.
I natt har jag försökt sätta en kudde mellan knäna, men när jag vaknade så hade jag givetvis knuffat bort den.
Utan de nya bäddmadrassen så får jag ont i ryggen och med så får jag ont i knät.
Pest eller kolera?
Det låter som om jag är 83 år istället för 43.
Aj oj...Ooooo......
Snart börjar jag berätta om min avföring också.
Någon som är intresserad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha - ja det är inte lätt! Hur man än vänder sig ¨å har man rumpan bak... ;O)

2009-11-19 @ 07:36:58
Postat av: Nina

Mitt bajs är ganska hårt och mörkt för närvarande pga lite fibrer. Om vi ska jämföra hehe

2009-11-19 @ 08:12:30
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0