Äntligen kväll.

Den här dagen har gått i ett.
Det är i och för sig ganska skönt när allt bara går på.
Tiden går fort och man slipper få långtråkigt.
Men när man kommer hem kl 19.00 både hungrig och trött så känner man att man lever.
Nu skall jag käka mina rester, blogga och facebooka.
Kl 20.00 skall jag kolla på " Äntligen hemma" och jag kanske hinner med lite Guitarr Hero också innan jag lägger mig för att sova.
Disk och tvätt får vänta tills i morgon.
Det får vara någon måtta på arbetsdag.
Ha en skön kväll nu, det ska jag ha.

P.S Tack alla ni som försökt hjälpa mig med bloggdesignen. Nu lämnar jag den här sidan som den är. Jag skiter i att det ser fel ut i vissa webbläsare. I mozilla ser det bra ut och i vissa Explorer med. Jag vet inte hur jag skall kunna fixa felet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här blir det oxå en kväll med bla. "Äntligen hemma" å lite jobb!

2009-11-03 @ 20:17:38
Postat av: Nina

Det ser helt ok ut tycker jag. Jag har Explorer

2009-11-04 @ 18:39:36
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0