Födelsedagsmiddag

I dag kommer sonen hem, han som fyller 21 år i morgon.
Han och Nils och ev de två pojkvännerna kommer hit på födelsedagsmiddag.
Knut har beställt ädelostbiffar med potatis och sedan tårta till efterrätt.
Vi tar firandet idag istället för i morgon.
I morgon jobbar vi ju allihop och desutom så har både jag och Jonny ett varsitt läkarbesök i morgonkväll.
Jag måste handla idag och sedan skulle vi ta en sväng förbi Vickis och kolla in en jacka till Jonny.
Jag undrar när ungdomarna kommer?
De skulle komma på förmiddagen sa Knut, så att jag skulle hinna träffa Johanna innan hon åker hem.
Ja, det är mycket man skall passa.
Nu skall jag äta frukost och fixa mig.
Hoppas att du får en skön söndag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en skön söndag och hälsa ungdomarna!

2009-11-01 @ 10:27:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0