Fredagsmys

Nu har jag skjutsat mannen på After work.
Jag och Calle har käkat pizza på "Gamlis".
Jag har handlat en liten påse godis på ICA.
NU börjar min fredagskväll.
Jonny är som sagt på krogen, Calle ska på fest och Ludde är hos flickvännen så jag är helt för mig själv ikväll.
Detta hör INTE till vanligheterna.
Jag vet knappt hur man är med sig själv.
Jag ska titta på IDOL i alla fall, så mycket vet jag.
Sedan så lär jag väl sitta här med min trogna vän.
Hehehehe....jag är lite knäpp men jag tycker verkligen att det är skittråkigt att vara ensam hemma.
Nu ska jag ta mig ett glas vin och sedan får vi se vad som händer.
Ha en skön kväll där ute.
Mys Pys på er!
P.S Bilder på det nya sovrummet får ni kanske i morgon när järnsängen kommit på plats.
Det ser fortfarande lite för rörigt ut för att jag vill fota.
Jag har ju inte satt upp sängen, lagt på mattor och inte handlat hyllor ännu.
Det kommer bilder snart när allt blivit klart.



Kommentarer
Postat av: Anita

Ensam är bra! Hur är det med förkylningem då?

2009-11-13 @ 21:14:22
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

skynde... :o)

2009-11-14 @ 12:34:47
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0