Host host......kraaaaax

När jag vaknar så låter jag som en gammal lungsjuk gubbe.
Jag hostar och kraxar i duschen så att man tror att jag skall dö därinne.
Efter en stund så lugnar allt ner sig men som sagt; detta är en seeeeeg förkylning.
I dag är det onsdag och detta innebär sovmorgon.
Jag börjar inte förän 08.40.
Jag har en massa idér om hur jag vill göra om här hemma men när man kommer hem efter en lååång arbetsdag så händer det inte så mycket.
Jag sätter mitt hopp till helgerna, det är då man kan ha lite ork.
Men ännu är det ingen helg i sikte.
Tre arbetsdagar kvar, vilken tur att veckorna går så fort.
Nu ska  jag göra mig iordning och dra till arbetet.
Här vilar inga halta löss.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag orkar inget på helgerna heller - bara städa!

2009-11-25 @ 09:59:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0