Hur kan tiden gå så fort...

...när man bara ligger här hemma utan att göra något vettigt på hela dagen?
Nu är det redan eftermiddag och jag har bara surfat, glott på tv och sovit.
Men det är väl just så man skall göra när man inte är frisk.
Jag bestämde mig precis för att vara hemma i morgon med.
Jag vill inte gå tillbaks till jobbet för fort igen och sedan bli sjuk igen.
Nu vill jag bli frisk och bara kunna fungera som vanligt igen.
Jag ligger här på magen i sängen och surfar runt på olika bloggar och på Blocket.
Läser nättidningar och kollar repriser på svt:s hemsida.
Jag har precis kollat på andra delen av den svenska serien "Morden".
Faan vad svenskarna gör bra filmer och serier.
I morgon visar kanal 1 den tredje delen i serien.
I kväll kommer Knut hem på middag och stannar över natten.
Det är mysigt när han kommer hem och "tankar" lite då och då.
Man ser honom inte så ofta nu för tiden.
Max 1 gång i veckan.
Det är roligt när han kommer hem ,hela familjen blommar upp lite då.
Vi skrattar så mycket när vi är tillsammans alla fem.
Nu skall jag kliva upp och ta fram någon mat ur frysen, ta på mig mysdressen och ta en alvedon, hänga tvätten, plocka ur diskmaskinen och sedan kolla på Oprah.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu e jag oxå hemma! :o)

2009-11-17 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0