Inspiration

åååå, vilken bra tidning jag köpte.
Nu har jag fullt av idéer i huvudet om hur jag skall pynta och duka i jul.
Köket skall få sig en riktig julig ansiktslyftning.
Jag skall köpa tyg att klä om köksstolarna med och köpa en stor röd duk att lägga på glasbordet.
Med vackra adventsstjärnor i köksfönstret så kommer det att bli så bra så.
Jag skall hänga upp min paradhylla i köket så att min mammas paradhandduk får en plats i mitt kök.
Kökslampan skall få fina röda sidenrosetter.
Jag skulle vilja ta upp min gamla kökssoffa och måla den vit och sedan klä om den i ett vackert tyg.
Men det vet jag inte om jag hinner innan jul.
Soffan måste lagas lite innan vi kan ta upp den.
Vi kan iofs ta upp den och laga den innan jul och måla den vid ett senare tillfälle.
Jag hittade fina Ljuslyktor på Indiska som passar bra till juldukningen.
Jag såg hur man kunde arangera fina julbuketter och hur man gjorde god fugde och mozartkulor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får väl oxå gå å köpa mig en Jultidning och låta mig inspireras! Mysigt med Jul!

2009-11-23 @ 21:22:23
Postat av: Red

Men herrejisses mänska - tat lugnt :)

2009-11-23 @ 21:34:38
URL: http://byabladet.wordpress.com/
Postat av: Marina

Den ska jag köpa på fredag..;o)

2009-11-25 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0