Jorå....satteee....

Min huvudvärk sitter där inne i skallen och dundrar och far.
Ute är det grått och trist.
Nä, livet är allt annat än upplyftande just nu.
Men det blir bättre.
Jag mår tex bättre i dag än i går.
Det händer lite skojigheter i helgen.
Det är skönt att kunna se fram emot saker även om det känns lite deprimerande just nu.
Mitt kaffe är färdigt.
I dag ska jag bara ta det lugnt och softa.
Om jag orkar så ska jag städa bort alla verktyg från ballkongen.
De ligger där och skräpar efter vår sovrumsrenovering.
Jag skall leta reda på någon hemsida där man ka beställa broderier.
Jag vill nämligen brodera vackra kuddar att ha på sängen.
Åååå, jag känner mig så inspirerad, och här ligger jag....*suck*.
Nu ska jag morgonmysa med min familj i köket innan de drar åt olika håll.
GOD MORGON!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej!

2009-11-18 @ 09:26:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0