noll fem trettio ....piiiip!

När klockan ringer halv sex så  är man inte kaxig inte.
Det låter ju lyxigt att få sluta kl 13, men oftast är man himmla trött då för att man kliver upp så här tidigt.
I dag är jag genomsnuvig, men det kan väl inte ha med vaccinet att göra?
Jag känner inga biverkningar ännu.
Inget ont ont i kroppen eller feber eller nåt.
I dag skall jag som sagt på utflykt så jag hoppas verkligen att jag inte däckar innan dess.
Det är fredag hörrni!
Hur skönt är inte det då?
Fredag och jag slutar tidigt....härligt!
Mysig eftermiddag med sonen och sedan renovera sovrum hela helgen.
Men ikväll är det fredagsmys som har prio ett.
Javisst ja!!...vi ska inte alls käka pizza ikväll, jag har ju tinat kräftor för bövelen.
Vi får ta pizzan på lördag då.
Nu ska jag käka gröten.
Jag sänder dig en fredagskram idag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Idag tog jag sovmorgon....till klockan 8!

2009-11-06 @ 10:16:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0