Opp å hoppa!!

Eller nå´t.
Jag har knappt sovit i natt.
Jonny snarkar och jag svettas som en liten gris.
Nu har jag i alla fall precis duschat och jag känner mig(nästan) som en ny människa.
Lite gröt på det här så ordnar det sig nog.
Den här veckan består av ett kvällsmöte och lite annat smått och gott.
Vi har inte bestämt till 100% ännu om vi skall åka till Östersund eller inte.
Om vi inte åker så har jag julfest på jobbet på fredag.
Jag ska försöka komma in i källaren i veckan och försöka hitta alla adventssakerna.
Nu ska jag åka på jobbet.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Anita

Puss å Kram, skumbanan!

2009-11-23 @ 07:47:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0