Skit på en brödbit!

Så sa en fd bagare som jag arbetade åt på 80-talet.
Så sa hon när det inte gick som hon ville.
Så säger jag i dag när jag inte mår som jag vill.
Jag vill inte ligga här och må dåligt.
Jag vill inte ha feber, hosta, huvudvärk och få karensdag.
Jag har inte råd med karensdagar!
Jag ska köpa julklappar för de pengarna.
Host, host, host, snörvel och hackelihack!
Jag har inte ätit i dag heller.
Borde ta mig en macka eller nåt.
Min mage bara bubblar.
Lyssna!
Blubb, blubb, blubb.
Äta och sedan sova en stund.
Vi kör på det.



Kommentarer
Postat av: Anita

Eller som pappa sa: Skit vare piss uti Kanans land!

2009-11-11 @ 15:36:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0