Tolfte november tjugohundranio.

Jag stannar hemma ifrån jobbet idag med.
Jag har mer ont i halsen idag men ingen feber tror jag.
Jag måste bestämma idag om jag skall gå på jobbet i morgon, det kan vara lite svårt.
Jag väntar till efter lunch med att bestämma mig.
I dag skall jag kolla på film tror jag och läsa ut boken som jag började på igår.
Jag har en del olösta korsord brevid sängen, så jag kommer att ha fullt upp hela dagen.
Får försöka klämma in en tupplur också frampå eftermiddagen.
Ja, så kommer min torsdag att te sig.
Vad ska du göra då?

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska jobba, ha ett möte med "banken", och träffa min sjukgymnast.

2009-11-12 @ 07:33:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Ungefär samma som du..kram

2009-11-12 @ 08:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0