Allhelgonahelgen

I dag är det Allhelgonaaftonen.
Det är i dag som vi skall tänka lite extra på våra döda.
Man glömmer lätt det när det blivit lite hysteriskt kring Halloween.
Halloween var ju inget man uppmärksammade här i Sverige förr.
Jag saknar att inte ha graven att gå till.
Jag kan ju givetvis tänka på min familj ialla fall utan att stå vid deras grav men det är något särskilt med att kunna gå dit och tända ett ljus.
Det är konstigt att tänka på att jag har nästan hela min familj i graven.
Det är snart 22 år sedan mamma gick bort, 17 år sedan pappa dog och snart 3 år sedan min bror dog.
Jag har blivit van att leva utan dem, sorgen är inte så stor längre men saknade blir bara större och större för varje år.
Jag skall tända ett ljus för er idag.






Kommentarer
Postat av: Anita

<3 Kärlek! <3

2009-10-31 @ 10:00:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Men så man saknar dem alla......Så Jätte vackert på kyrkogården nu,,,

2009-10-31 @ 15:04:49
Postat av: Nina

Jag ska till kyrkogården nu. skickar en hälsning Kram

2009-10-31 @ 16:33:24
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0