Björn Skifs

Nu skall jag gå ut på TicNet och beställa två biljetter till Björn Skifs show till våren.
Jag och Nina skall gå.
Det är ju hon och jag som är äkta Björn Skifs fan.
När vi var ca 10 år så var vi med i Björn Skifs Fan Club.
Ja, tänk va!
Jag fick en LP-skiva av min pappa när jag låg hemma och var sjuk en gång.
Jag bara älskade den.

Innerfodralet satte jag upp på väggen på mitt rum för han var sååååå snygg på den bilden :0)
Nu är han 62 år och fortfarande lika snygg;0)


Uppdatering kl 22.19: Nu har jag köpt biljetter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää - vadå äkta Björn! jag e väl oxå en sån! :O) Hoppas att NI i af kommer iväg! ;O)

2009-10-22 @ 21:51:24
Postat av: Maggan

Jag har väl inte sagt att det inte finns fler äkta Skifs fans. Men jag vet att jag och Nina är två.

2009-10-22 @ 22:13:43
Postat av: Lena

Åhh, vad roligt!

2009-10-23 @ 12:24:01
Postat av: Nina

Yoohoo! Here we goo! :o)

Han är nästan lika snygg som oss :o)

Den där skivan hade jag föresten. Skita bra! Japp!

2009-10-23 @ 22:19:25
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0