Fullspäckat schema

I dag var det trögt att slänga benen över sängkanten.
Ja, herregud vad trött man är vissa mornar.
Jag drömde så konstigt också.
Kände mig liksom ledsen när jag vaknade.
Den här veckan händer det en hel del grejer.
I dag efter jobbet så skall jag på två möten.
Ett kl 15 och ett kl 17.
I morgon har vi födelsedag här hemma för lilla Ludde som fyller 15.
På Onsdag skall jag stanna kvar på jobbet och öva in en liten teaterföreställning tillsammans med en kollega.
På torsdag så är det möte på skolan tillsammans med Ludwig och på fredag eller lördag får vi middagsgäster.
Fullspäckad vecka alltså.
Inte undra på att man vill stanna kvar i sängen idag :)
Nu väntar lite gröt och morgonbestyr.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Ojsan, ja det blir en hektisk vecka! Tänk så skönt det ska kännas när det är fredag!

2009-10-12 @ 11:56:27
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0