Hej hej hej

I väntan på att mina gäster skall komma så slänger jag iväg ett litet inlägg.
Dagen har gått i ett flygande fläng och jag tror att jag har lyckats att fånga den.
Jag ser fram emot en trevlig middag och god mat, kanske t om lite vin en tisdag.
Klart att man måste få sig ett glas vin till lasagnen.
Jag är röksugen!!!!
Undrar var det kom ifrån?
Jag brukar aldrig tänka på cigg en vanlig dag här hemma.
Konstigt.
Jag ligger här och planerar för hur mitt sovrum skall se ut när det är klart.
Om vi orkar så börjar vi att riva väggen redan till helgen.
Tapeter borde vi hinna att köpa i alla fall.
Jag ser i mitt huvud hur de skall se ut, nu gäller det bara att hitta dem också.
Nu börjar tisdagskvällen.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anette

Bra där :-) att fånga dagen handlar mer om medvetenhet om att man finns här och nu..inte svårare än så..stanna upp och känn efter hur den smakar:-D jobb,goda vänner på middag,ett glas vin och familjen bättre än så blir det väl knappast?

Kram

2009-10-27 @ 18:53:23
Postat av: Anita

JAG borde oxå fixa VÅRT sovrum!

2009-10-27 @ 23:09:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

JAG borde oxå fixa VÅRT sovrum!

2009-10-27 @ 23:09:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0