Köksfläkten

Nu har jag skurat köksfläkten.
Ni kan inte ens föreställa er vad mycket gegga jag hittade.
Gläääääh!!!
Jag har bett att få det där filtret utbytt i flera år, em de bara säger att det går att skura.
De kan ju komma hit och skura det.
Nu lade jag ner hela stålfiltret i badkaret, hällde på propplösande pulver och hetvatten.
Jäklar vad det fräste.
Vattnet blev alldeles svart och mina lungor kommer aldrig att bli bra igen.
Jävla äckelfläkt.
Nu ska jag käka och sedan dra på loppis (undar om gubben vill följa med idag?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar köra mitt stålfilter i diskmaskinen nu och då.

2009-10-25 @ 10:51:37
Postat av: Barbro Binda

Avfettning, för bilar, funkar jättebra. Bättre för lungorna också.

2009-10-25 @ 12:42:45
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Maggan svarar

Jag har också kört mitt i filter i maskinen men det blir knappt någon bättring. BB:s tips skall jag prova. Avfettning för bilar. Tack för det!

2009-10-25 @ 14:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0