Mitt hem

Varför tycker man jämt att alla andra har mycket finare hemma hos sig än vad man själv har?
Eller är det bara jag som tycker så?
Alla andra är väl en lätt överdrift, men många andra i alla fall.
Jag får aldrig till "det där" här hemma.
Det är alltid något ställe som jag inte är nöjd med.
Just nu är det ju vårt sovrum såklart.
Men även en del andra ställen.
Badrummen t ex, huuuuga vilket mörker.
Ballkongen är ful och tråkig.
Man skulle vilja ta hit någon som kan.
Jag skulle vilja sätta min speciella prägel på hemmet, men jag kan inte.
"Jag" lyser inte igenom.
Mitt hem ser ut som vilket hem som helst.
Vem som helst skulle kunna bo här hos oss.
Jag vill att folk ska se att de kommer hem till Maggan och Jonny, men det är för tråkigt här hemma för det.
Jag kanske skall måla rosa döskallar på väggen.....hehehehe.....närå.




Kommentarer
Postat av: Anita

Ni har väl jätte fint hemma.....kom hem till mej å titta. Inte omtapetserat sedan 70-talet! :O/

2009-10-19 @ 20:33:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Vickis

Instämmer: alla andra, och du & Jonny, har mycket finare hemma än vad jag & Johan har! Kram/V

2009-10-20 @ 07:49:34
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0