Nu e re freda igen...

....och det känns ju skönt förståss.
I dag ska vi ta en prmenad hem till ett barn som skall bjuda på fika.
Det är alltid roligt att göra något som är utöver det vanliga.
I em ska jag handla och ikväll får vi gäster.
Undrar vad jag ska ha för kläder idag då?
En tjockisbyxa och en tjockiströja kanske?
Ja, jag har en sån dag idag.
Det var en heffaklump som mötte mig i spegeln i morse.
Jag fattar bara inte var den kommer ifrån och NÄR flyttade den egentligen in här hos mig???
Att den någonsin skall flytta har jag gett upp hoppet om.
Nu ska jag sluta att tänka på heffaklumpen i spegeln och koncentrera mig på att njuta av dagen istället.
Jag önskar dig en lyxig fredag.
Kram hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0