Nu kommer kvällen smygande

Jag har gjort allt som jag "skulle" i dag föutom att städa.
Jag har hängt tvätten, det är det enda.
Jag slutar ju tidigt i morgon så jag hinner fixa på eftermiddagen också.
Vika lite tvätt och köra dammsugaren är allt som behövs för att det skall se ok ut här hemma.
Sonen med kompis har precis stuckit.
Själv tänker jag sätta mig och lira lite Guitar Hero och sedan ta ett bad.
Vi ska väl se en film tror jag.
På tv:n visades inget som vanligt men jag har några filmer i hyllan som jag inte sett.
Calle jobbar på "Donken" och slutar kl 22.
Från Luddes rum hörs fnitter och prat från han och tjejen.
Jonny sitter vid datorn.
En vanlig kväll här hemma med andra ord.
Till veckan har jag inga kvällsmöten, det är ganska skönt att ha alla kvällar fria.
Det enda som händer är att mina kollegor kommer hit på middag på tisdag.
Men det är ju inget jobbigt utan bara roligt.
Jag funderar vad jag skall bjuda på bara.
Nu ska jag ge mig ut i syberrymnden och kolla på recept.
Jag kanske får någon bra idé på receptsidorna.
Ha en skön kväll.



Kommentarer
Postat av: Anita

Puss!<3

2009-10-19 @ 00:20:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0