Sambos

Nu är jag och min man sambos igen.
Han flyttade in till mig igår eftersom hans rum skall bli studentrum nu i fyra veckor framåt.
Sedan skall vi slå ut väggen och göra i ordning vårt sovrum.
Vi fick en del gamla möbler av svärföräldrarna i går som vi skall ha i det sovrummert så småningom.
Chabby chick i sovrummet ska det bli.
Vad tror ni om det?
Jag skall gräva fram min gamla järnsäng nere i källaren, det blir nog bra.
Men som sagt, det blir inte aktuellt än på några veckor.
I dag är det måndag igen då.
Jag slutar tidigt, ska bara hem och greja och mysa innan familjen kommer hem.
Brrrr! vad det är kallt.
Jag önskar att vi hade en kamin att elda i.
Man kanske skulle investera í en sån där fejkkamin som ser ut som en öppen spis och som blåser värme.
Jag ska kolla vad en sån kostar.
Nu ska jag göra morgontoalett och sedan bränna iväg till arbetet.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att oxå din dag blir bra!

2009-10-05 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0