Soppatorsk

Ja, det är vad jag lider av just nu.
Slut på bränsle, ingen energi.
Efter en tuff dag i går och en lång natt och bara lite sömn så har jag stått på benen hela den här dagen också.
Nu orkar jag inte mer.
Ikväll blir det tidigt i säng så att jag kan njuta av en skön söndag i morgon.
Då blir det lite städning och promenad.
På eftermiddagen kommer Knut och Fredrik på söndagmiddag innan Fredrik åker hem till Dalarna.
I morgon får det bli något "hitt-på" från frysen.
Kanske en vegetarisk lasagne eller lövbit och pommes.
Jag har ju en överfull frys så något borde jag väl hitta där inne.
Jag tror att jag ska pallra mig iväg på loppis i morgon.
Om jag är där kl 12 när det öppnar så hinner jag innan killarna kommer på lunch/middag.
Upp
Frukost
Blogg
Promenad
Tina något från frysen
Loppis
Mat
Städa
SÅ får det bli i morgon.
Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Anita

Låter som en aktiv dag!

2009-10-17 @ 23:26:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0