Studiedag

I dag är förskolan stängd för vi skall till Fyrisborg på studiedag fram till lunch.
Vi skall lära oss mer om dokumentation och sedan skall vi fortsätta dessa diskutioner på förskolan hela eftermiddagen.
När jag slutar kl 17 så bara MÅSTE jag hem och plocka tvätt, dammsuga och torka toaletterna.
Jag vet inte varför jag struntade i det igår.
Det är skönt med lata söndagar men på måndagen så ångrar man sig.
Måndagmorgon alltså.
Snart är det fredag igen.
Den här veckan bjuder på både middagsgäster och kvällsmöten.
Svininfluensan är tydligen på intågande.
Jag har inte bestämt om jag skall vaccinera mig eller inte.
Eller rättare sagt när jag skall få tid att vaccinera mig, dagarna och kvällarna är ju fullbokade.
Jag såg igår att de står uppe på Gränby och vaccinerar, man kanske får ta en sväng dit upp någon ledig kväll.
Nu skall jag göra mig iordning för studiedag.
Vi "ses" ikväll.
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anita

Godmorgon på dej med!

2009-10-26 @ 08:19:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0