Vill inte kliva upp

I dag öppnar jag istället för en kollega.
Jag börjar bara en ½ timme tidigare än vad jag brukar på torsdagar men guuuuuud så segt det var att kliva upp.
Både jag och Jonny är som två zombies.
07.00-16.30 sedan skall jag hem och tvätta.
Jonny fick köpa de där biljetterna till "Kvarteret Skatan" på lördag så vi gör en myseftermiddag i Stockholm.
Vi tar tåget in efter lunch och flanerar lite i huvudstaden.
Sedan äter vi på någon mysig restaurang på Söder innan föreställningen börjar kl 19.30 på Rival.
Nu är jag sen igen.
Äta gröt, borsta tänder.
Skynda Maggan Skynda!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Det l¨åter skoj med en eftermoddag i Stockholm och sen "Skatan"! Ha en bra dag!

2009-10-22 @ 07:22:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0