Astmasköterskan

I dag skall jag träffa min astmasköterska, men jag tror att jag måste ringa och berätta att jag är förkyld.
Jag tror inte att hon vill träffa mig då.
Testerna hon gör visar ju inte rättvist om jag precis legat i influensa.
Jag ringer hene så får vi se vad jag får för svar.
Jag borde handla i dag också.
Det var ett tag sedan jag storhandlade.
Det blir så dyrt när man springer på affären var och varannan dag.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan skall jag skjutsa gubben på jobbet.
See you soon.
Det är 16 veckor kvar till julafton.


Kommentarer
Postat av: Anita

Puss, bli frisk!

2009-09-07 @ 09:43:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maria W

Hej Maggan!

Läser att du mår bättre nu, skönt! Så du åkte på svininfluensan. Är det fler på jobbet som fått den? Tänkte ju komma förbi med Milo och hälsa på er i nästa vecka. Ska bli så kul att träffa alla barn, tänker på er.

Kram Maria

2009-09-07 @ 12:20:21
URL: http://www.mariawaxell.blogspot.com/
Postat av: Maggan svarar

Maria w: Jag är frisk nu. Jag går tillbaks till jobbet i morgon Vad jag vet så är det ingen anna som blivit sjuk. jag vet ju inte om det var svininfluensan jag hade. Var ju aldrig till doktorn. Jag ringde bara sjukvårdsupplysningen och de sa ju bara att jag inte kunde utesluta att det var den nya influensan som jag hade. Klart att du skall komma förbi med underverket. Grattis föresten. Kram.

2009-09-07 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0