Ensam hemma

De händer inte ofta att jag är alldeles ensam hemma.
Hela familjen är på varsitt håll.
Jag blir alldeles perplex då.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Är det någonting som jag är dålig på så är det att vara ensam.
Jag kan inte gå på stan själv eller ens gå på promenad själv.
Jag har försökt att gå på restaurang själv en gång, men jag gick ut igen.
Jag vet inte hur det ska gå när jag blir gammal.
Jag som inte kan vara med mig själv.
Vissa människor tycker att det är jätteskönt men jag har bara tråkigt.




Kommentarer
Postat av: Nina

Du och jag skulle ju bli gammal.. tillsammans! juu :o)

Sitta på verandan i gungstolarna och smutta på ett glas rött.



2009-09-07 @ 21:35:46
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Nina:Javisst ja.....phu! Vad skönt, så slipper jag bli ensam. Tur att vi har varandra.

2009-09-07 @ 21:43:59
Postat av: Anita

Jag älskar att vara ensam, när jag vet att det inte är för evigt. Jag kan hälsa på er ibland, när ni blir gamla! ;O)

2009-09-07 @ 22:16:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0